• fresh tech

    FRESH TECH

    Vrei un website ieftin si profesionist? Fresh Tech ofera servicii de Web Design si Web Development. Asadar, scopul nostru este de a a-ti aduce nu numai eleganta si frumusete, ci si functionalitate si dinamism proiectului tau . ...

  • SPUNESITU

    Cele mai noi stiri si comentarii despre evenimente politice, economice, de societate, din educatie, cultura, sport si justitie. ...

  • Fundatia HORIA RUSU

    Organizatie neguvernamentala care sustine valorile capitalismului: libertate individuala ...

  • FIKAT.COM

    Numai iubitorilor de design PS, AI

sâmbătă, 25 decembrie 2010

O noua zi, o noua descoperire - "Va rog nu ma taiati..."


 Ieri, in ajunul Craciunului pietele erau pline de brazi mutilati la preturi oribil de mari.
Daca va ganditi ca un bradut sa ajunga la o inaltime de 40-50cm  ii trebuie 4-5ani.

E adevarat ca menirea bradului este de a sta la loc de cinste, ornat cu decoratiuni alaturi de noi in zilele de Craciun. Dar dupa aceste zile ce se intampla cu el?  Il aruncam in spatele blocului. E o imagine trista...
De ce sa nu facem un efort sa cumparam un bradut la ghiveci care nu se chinuie (atat de rau) pentru sarbatorile noastre.












In "gradina" blocului vecin am gasit un bradut singuratic si care si el sustine: "Va rog nu ma taiati!";

Anul acesta eu si sotul neu ne-am luat bradut la ghiveci de la Mr. Bricolage.

Am fost foarte incantati de ce am gasit. Si in plus am putut alege si seturi in miniatura de decoratiuni pentru bradut.

In seara de Craciun el aratat extraordinar chiar daca are 35de cm.









Ma simt foarte linistita cand stiu ca nu am schilodit nici un copacel si ca vom putea replanta bradutul nostru si il vom putea vedea cum creste.

Sper ca la anul sa va ganditi serios la acest aspect si sa ajutati prezervarea bradutilor la locul lor de cinste: in padure unde le este locul.
 Craciun Fericit!!!!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu