• fresh tech

    FRESH TECH

    Vrei un website ieftin si profesionist? Fresh Tech ofera servicii de Web Design si Web Development. Asadar, scopul nostru este de a a-ti aduce nu numai eleganta si frumusete, ci si functionalitate si dinamism proiectului tau . ...

  • SPUNESITU

    Cele mai noi stiri si comentarii despre evenimente politice, economice, de societate, din educatie, cultura, sport si justitie. ...

  • Fundatia HORIA RUSU

    Organizatie neguvernamentala care sustine valorile capitalismului: libertate individuala ...

  • FIKAT.COM

    Numai iubitorilor de design PS, AI

duminică, 11 iulie 2010

O noua zi, o noua descoperire: Tarcau land



Ma gandesc de ce toti isi doresc vacante costisitoare in  strainatate. Cateodata imi doresc si eu sa plec , sunt curioasa de anumite locuri pe care le-am vazut doar in fotografii, insa nu m-am gandit cate locuri frumoase are de oferit Romania. 

Am uitat de sentimentul cand reusesti sa gasesti un nou loc , ascuns de impozite ... 







Imi amintesc verile pe care le petreceam cautand fructe de padure sau ciuperci prin padurile Tarcaului... 





















De cate ori m-a prins ploaia racoroasa care venea parca la acceeasi ora , in fiecare zi ...

Raul Tarcau e de fiecare data nervos , se arunca in cascade , odihneste peisajul....





















Merita sa mergeti pe drumul forestier , sa va uitati la casele pe care le lasati in spate. Cata multa istorie inspira... Te face sa iti pui sute de intrebari. Oare cine o fi stat aici? Oare ce s-a intamplat?





















Putini stiu ca exista asemenea locuri , putini sunt interesati sa afle... 

Daca vreti intr-adevar , puteti gasi perla Tarcaului, o pensiune in inima muntelui. O oaza de relaxare si meditatie.




















Acesta este locul care mi-a umplut albumul de amintiri frumoase.

O noua zi, o noua descoperire!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu